Thursday 14 January 2016

Τι πραγματικά εννοούν άντρες και γυναίκες όταν λένε κάτι


Τι εννοούν οι γυναίκες όταν λένε κάτι και τι οι άντρες; Τι προσπαθούν να πουν και οι δύο με πλάγιο τρόπο; Δεν είναι λίγες οι φορές, που άλλο μας λέει το λατρευτό μας ταίρι και άλλο εννοεί, φέρνοντάς μας προ εκπλήξεως! Δείτε παρακάτω τι μπορεί να σημαίνουν οι διάφορες λέξεις, όταν αυτές βγαίνουν από το στόμα του συντρόφου σας. 



 

Τι πραγματικά εννοούν οι γυναίκες όταν λένε κάτι:

-Ναι = Όχι
-Όχι = Ναι
-Μπορεί = Όχι
-Χρειαζόμαστε = Θέλω
-Λυπάμαι = Θα το μετανιώσεις αυτό
-Πρέπει να μιλήσουμε = Θέλω να γκρινιάξω
-Και βέβαια... αν εσύ θέλεις να το κάνεις = Δεν θέλω να το κάνεις
-Είναι μεγάλος ο κώλος μου; =  Θέλω να μου πεις ότι είμαι όμορφη
-Κάνε ότι νομίζεις = Θα το πληρώσεις αυτό αργότερα
-Δεν είμαι νευριασμένη = Και βέβαια είμαι νευριασμένη βρε ηλίθιε
-Παρακολουθείς τι σου λέω; = Πολύ αργά. Ξόφλησες!
-Πρέπει να μάθεις να επικοινωνείς = Πρέπει να μάθεις να συμφωνείς σε ότι λέω
-Γίνε λίγο ρομαντικός και σβήσε τα φώτα = Έχω κάνει ψωμάκια
-Μ' αγαπάς; = Θα ζητήσω κάτι ακριβό
-Είναι δική σου απόφαση = Η σωστή απόφαση -θα έπρεπε να ηταν προφανής μέχρι τώρα
-Θα είμαι έτοιμη σε 5 λετπάκια = Βγάλε τα παπούτσια σου και παίξε κάνα World Soccer Cup στο Playstation
-Πόσο πολύ μ' αγαπάς; = Έκανα κάτι σήμερα που σίγουρα δεν θα σου αρέσει


  

Τι πραγματικά εννοούν οι άντρες όταν λένε κάτι:

-Πεινάω = Πεινάω
-Νυστάζω = Νυστάζω
-Ωραίο φόρεμα = Κ@@λα είσαι
-Σ΄αγαπώ = Τώρα μπορούμε να κάνουμε σεξ
-Βαριέμαι = Θες να κάνουμε σεξ;
-Τι συμβαίνει, είσαι καλά; = Φαντάζομαι ότι το σεξ είναι εκτός μενού σήμερα ε;
-Και εγώ σ' αγαπώ = Εντάξει το είπα. Τώρα μπορούμε να κάνουμε σεξ;
-Μπορώ να έχω αυτό το χορό; = Θα ήθελα να κάνω σεξ μαζί σου
-Να σε πάρω τηλέφωνο να βγούμε καμιά φορά;= Θα ήθελα να κάνω σεξ μαζί σου
-Θα ήθελες να πάμε σινεμά; =
Θα ήθελα να κάνω σεξ μαζί σου 
-Θέλεις να βγούμε για φαγητό; = Θα ήθελα να κάνω σεξ μαζί σου
-Φένεσαι στρεσαρισμένη. Θες να σου κάνω μασάζ; = Θα ήθελα να κάνω σεξ μαζί σου μέσα στα επόμενα 10 λεπτά
-Ας μιλήσουμε λίγο = Προσπαθώ να σε εντυπωσιάσω, δείχνοντάς σου ότι είμαι βαθυστόχαστο άτομο και τότε μπορεί να θες να κάνουμε σεξ
-Πιστεύω ότι αυτά τα παπούτσια δεν ταιριάζουν με αυτό το φόρεμα = Είμαι γκέι

No comments:

Post a Comment