Sunday 8 October 2017

Ο "Χρυσός" έφηβος του Tae-kwon-do Αργύρης Σοφοτάσιος

Ο "χρυσός" έφηβος του τάε κβον ντο Αργύρης Σοφοτάσιος μιλά στο thebest.gr: "Ο πρωταθλητής ξεχωρίζει και με τον χαρακτήρα του" Ο αθλητής της Δύναμης θα συμμετάσχει στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα
 
Ο Αργύρης Σοφοτάσιος αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδας στους έφηβους στο τάε κβον ντο, ενώ ετοιμάζει ήδη βαλίτσες για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, στο οποίο θα αγωνισθεί σε λίγες ημέρες στην Κύπρο. Ο νεαρός ταλαντούχος αθλητής είναι από τα νέα ταλέντα που έχει αναδείξει ο πατραϊκός αθλητισμός, έχοντας σαν βασικό στόχο να παραμείνει αγωνιστικά σε υψηλό επίπεδο.

Ο πρωταθλητής της Δύναμης Πατρών μίλησε στο thebest.gr για το τελευταίο χρυσό μετάλλιο, αλλά και τους επόμενους στόχους του.
Είσαι ικανοποιημένος από την απόδοσή σου στο πρωτάθλημα εφήβων και το χρυσό μετάλλιο;
Σίγουρα είμαι πολύ χαρούμενος για το μετάλλιο, το οποίο ήρθε μετά από μεγάλη προσπάθεια και προετοιμασία. Ήξερα ότι είχα κερδίσει την πρόκριση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πριν από μερικούς μήνες και έχω δουλέψει πολύ σκληρά όλο το καλοκαίρι, κάτι που φάνηκε και στο πρωτάθλημα. Μετά από πολύ κούραση ήρθε η επισφράγιση προσπαθειών μου.

Ο στόχος σου στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα;
Είναι μία δύσκολη διοργάνωση στην οποία θα συμμετάσχουν οι καλύτεροι αθλητές της Ευρώπης και αυτό κάνει ιδιαίτερα υψηλό το επίπεδο των αγώνων. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ευρώπη μετά την Ασία είναι η πιο ισχυρή ήπειρος στο τάε κβον ντο. Αρχικός στόχος μου είναι η καλή εμφάνιση και ότι καλύτερο έρθει μετά από αυτό καλοδεχούμενο.
Προέρχεσαι από ένα σωματείο με πολλές επιτυχίες, αυτό σου επιφέρει επιπλέον άγχος για να συνεχίσεις αυτή την παράδοση;
Η Δύναμη είναι ιστορικό σωματείο και έχει αναδείξει μεγάλους αθλητές. Όταν ξεκίνησα και εγώ παλιά είχα άλλους αθλητές σαν πρότυπο και ήθελα να τους μοιάσω. Πάνω από όλα όμως μετράει η προσπάθεια ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.

Νιώθεις πρότυπο για τους μικρότερους αθλητές;
Πρωταθλητής δεν είναι μόνο αυτός που έχει φέρει επιτυχίες, αλλά έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του. Ο αθλητισμός σε μαθαίνει να μην εγκαταλείπεις και ότι μόνο με σκληρή δουλειά μπορείς να φτάσεις ψηλά. Ίσως να μην πάρουμε όλοι ένα ολυμπιακό μετάλλιο, αλλά το σημαντικό είναι να έχουμε προσπαθήσει για το καλύτερο.
Ονειρεύεσαι τη συμμετοχή σου σε μία Ολυμπιάδα;
Δεν μπορώ να πω ότι έχω στόχο μια Ολυμπιάδα, αλλά αυτό που θέλω είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο ακόμη και όταν φτάσω στα 25-30 μου χρόνια, διεκδικώντας μετάλλια. Τότε θα είμαι ικανοποιημένος. Θέλω βήμα – βήμα και με σκληρή δουλειά να καταφέρω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ.
Το τάε κβον ντο είναι ένα δυναμικό άθλημα. Φοβάσαι πριν ξεκινήσει ένας αγώνας;
Δεν υπάρχει λόγος να φοβάμαι, είμαι σε ένα άθλημα που έχει τον ισχυρότερο εξοπλισμό σε σχέση με άλλα. Και η αλήθεια ότι όσα χρόνια κάνω πρωταθλητισμό ζήτημα να έχω δει 6-7 νοκ άουτ σε όλες τις κατηγορίες.
Πόσο σε βοηθά η οικογένειά σου στο να κάνεις πρωταθλητισμό;
Οι γονείς μου είναι και οι χορηγοί μου, είναι οι άνθρωποι που όταν χαίρομαι πολύ με επαναφέρουν και μου λένε να προσέχω και όταν είμαι στεναχωρημένος είναι δίπλα μου και με στηρίζουν. Πίσω πάντα από έναν πρωταθλητή βρίσκεται μία οικογένεια που τον στηρίζει και τον βοηθάει.
Η σχέση σου με τους προπονητές σου;
Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου Ξενοφών και Γεώργιο Σταύρακα που με έχουν "πλάσει" σαν αθλητή, καταφέρνοντας να με φτάσουν ψηλά, όπως κάνουν με όλα τα παιδιά του συλλόγου μας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Κοτσίρη που είναι προπονητής ενδυνάμωσης στον Απόλλωνα στο μπάσκετ, ο οποίος έχει καταφέρει να με αλλάξει πάρα πολύ.

Πηγή: http://www.thebest.gr

No comments:

Post a Comment